Dagens digresjon

Jeg oppdaget akkurat at tastaturet mitt er slitt. Det er foråvidt ingen overraskelse på en nesten 3 år gammel laptop som har hatt flere timers bruk daglig i snitt. Det morsomme er at E og D-tasten har groper etter neglene mine… Jeg skriver touch, og har relativt lange negler, og særlig på den ene langfingeren er det neglen som trykker på tasten mer enn selve fingeren.

Er dette en brukbar unnskyldning for å kjøpe ny laptop, tro?

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Ingunn
    Aug 11, 2008 @ 15:27:15

    Ja, det syns jeg absolutt! Dessuten er en tre år gammel laptop ganske gammel, eller hva? Jeg byttet nå, etter bare ett år, og gleder meg over at alt går så fort og problemfritt, både når den laster inn programmer og når jeg surfer.

  2. Kjemikeren
    Aug 11, 2008 @ 16:43:16

    Hm. Men jeg er veldig glad i laptopen min, jeg. Den har fungert nesten helt feilfritt i all den tiden, og den er liksom akkurat passe til meg og mitt behov.
    Det er en Acer TravelMate 3210.
    Egentlig har jeg lyst på BÅDE en ny Asus eee 900 OG en Mac av et eller annet slag, men så er det den treige skolen/fylket som stort sett ikke vil ha noe med mac å gjøre, da… (Jobbpc får jeg av skolen altså, men det er jo kjekt å ha programvare osv hjemme også…)

Legg igjen en kommentar

