Tips: treig respons i Word

Jeg opplever tidvis, når jeg er så dristig at jeg har opptil flere ligninger i et word-dokument, at word blir fryktelig treig. I dag kom jeg over et tips som av en eller annen ubegripelig grunn ser ut til å virke. Man setter standard printer til Microsoft XPS eller PDF eller noe i den dur. (Altså IKKE en nettverksprinter – det er poenget).

På Mac finner jeg ikke tilsvarende mulighet, men siden den absolutt blånekter å snakke med printeren hjemme slettet jeg hele printeren, med samme effekt. 

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kurt
    Mar 25, 2014 @ 18:54:57

    Hei! Kunne du hjelpe meg med noen oppgaver??

    http://www.naturfag.no/binfil/download2.php?tid=2001492

    Oppgave 1.

  2. Kjemikeren
    Apr 06, 2014 @ 19:18:41

    Dette ble veldig feil plass for denne type spørsmål…

Legg igjen en kommentar

