Hva nå?

Bloggen har ligget brakk et år. Forklaringen er enkel: jeg har ikke hatt noe å skrive om. Dvs joda, det har jeg nok. Men med jobbskifte kom også en arbeidshverdag der jeg ikke lenger kan diskutere mine arbeidsoppgaver åpent på nett. Der jeg før hadde taushetsplikt når det gjaldt elevene mine men åpent kunne diskutere fag og læreplaner og undervisningsopplegg, er det nå fint lite som lar seg dele. Jeg kan jo dele det som har skjedd av produktutvikling som har nådd ut til allmennheten, men det tar jo itslearning seg av i andre kanaler…

Blogging er dessuten litt «ut», hvis man ser bort fra de relativt rosa variantene, da. Og stol på meg, fra denne kanten kommer verken interiørtips, dagens outfit eller adlinks til hudpleieprodukter. Jeg lover. Men så er det nå sånn at jeg ser at bloggen får jevnlig besøk. Det som besøkes er sidene med kjemitips, omtale av eksamen osv. Videoene jeg har laget blir også jevnlig spilt av. Så der er det åpenbart en verdi og et behov.

Så for min egen skyld, for å vedlikeholde kjemikunnskapen, og for å fortsette å bistå andre med faglige tips det lille jeg kan, så har jeg som mål å fortsette i det minste med videoene. En her og en der. Jeg hadde jo engang en liste over videoer jeg ville lage…

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Elisabeth
    May 07, 2015 @ 12:58:25

    Hurra for fortsatt videoproduksjon!

  2. Trackback: piano sheets for beginners free

Legg igjen en kommentar

